Miben segítünk:
Telefonos ügyfélszolgálat részleges és teljeskörű üzemeltetése
Túlcsorduló hívások kezelése (várakozó hívások átirányítása és fogadása)
Kimenő hívások (pl. kontakthívások)
Automata ügyfélszolgálat
Elektronikus ügyintézés (pl. email, ticketing rendszerek kezelése)
Back office tevékenység (pl. nyomtatás, borítékolás, címzés, tömeges postai feladás, futárszolgálat, kuponregisztráció, papíralapú adatok digitalizálása)
Social media oldalak kezelése (pl. Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube) webchat kezelés
Chatbot fejlesztés és üzemeltetés
IVR rendszer létrehozás és üzemeltetés
Hangposta szolgáltatás
Miért bízhat bennünk?
Rendelkezésre állás akár az év 365 napján, a nap 24 órájában.
Intelligens híváskezelés, akár 95%-os hívásfogadás (SLA)
Egyszerű, nyomon követhető, akár percalapú elszámolás
Professzionálisan képzett támogató munkatársak, és telefonos ügyintézők
Rugalmas készenlét (akár óránként változtatható létszám)
Kiemelt hangsúly a lehető legmagasabb színvonalú ügyfélélmény biztosítására
Minőségbiztosítási csoporttal a hívások ellenőrzése, és visszacsatolása, továbbá online monitoring alkalmazása
Ügyfélkezelés több mint 20 nyelven (pl. magyar, angol, német, francia, spanyol, portugál, olasz, orosz, ukrán, román, lengyel, bolgár, szerb, cseh, szlovák, horvát, svéd, norvég, dán, finn, japán, kínai, arab, héber)
Visszahívást kérek!
Bemutatkozónk:
ATLASZ CSOPORT
hello@atlaszcsoport.hu
+36 1 255 0654
1134 Budapest, Angyalföldi út 5/b
