Miben segítünk:

  • Telefonos ügyfélszolgálat részleges és teljeskörű üzemeltetése

  • Túlcsorduló hívások kezelése (várakozó hívások átirányítása és fogadása)

  • Kimenő hívások (pl. kontakthívások)

  • Automata ügyfélszolgálat

  • Elektronikus ügyintézés (pl. email, ticketing rendszerek kezelése)

  • Back office tevékenység (pl. nyomtatás, borítékolás, címzés, tömeges postai feladás, futárszolgálat, kuponregisztráció, papíralapú adatok digitalizálása)

  • Social media oldalak kezelése (pl. Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube) webchat kezelés

  • Chatbot fejlesztés és üzemeltetés

  • IVR rendszer létrehozás és üzemeltetés

  • Hangposta szolgáltatás

Miért bízhat bennünk?

  • Rendelkezésre állás akár az év 365 napján, a nap 24 órájában.

  • Intelligens híváskezelés, akár 95%-os hívásfogadás (SLA)

  • Egyszerű, nyomon követhető, akár percalapú elszámolás

  • Professzionálisan képzett támogató munkatársak, és telefonos ügyintézők

  • Rugalmas készenlét (akár óránként változtatható létszám)

  • Kiemelt hangsúly a lehető legmagasabb színvonalú ügyfélélmény biztosítására

  • Minőségbiztosítási csoporttal a hívások ellenőrzése, és visszacsatolása, továbbá online monitoring alkalmazása

  • Ügyfélkezelés több mint 20 nyelven (pl. magyar, angol, német, francia, spanyol, portugál, olasz, orosz, ukrán, román, lengyel, bolgár, szerb, cseh, szlovák, horvát, svéd, norvég, dán, finn, japán, kínai, arab, héber)

Visszahívást kérek!

Bemutatkozónk:

ATLASZ CSOPORT

hello@atlaszcsoport.hu

+36 1 255 0654

1134 Budapest, Angyalföldi út 5/b